Klachten procedure Equilibrium

Klachten en geschillen zullen wij behandelen met de visie en missie die wij als instituut hebben en wij gebruiken hierbij als grondslag de vooronderstellingen van NLP, zo respecteren wij het wereldmodel van degene met de klacht.
Wij zullen er alles aan doe wat binnen onze visie en missie mogelijk is om de kwaliteit van de trainingen optimaal aan te waarborgen. Aan het eind van elke training ontvangen de deelnemers een feedback formulier waarop het mogelijk is zaken waar hij /zij ontevreden over is of verbeterd kunnen worden op te schrijven.
Tijdens de trainingen kunnen personen bij de assistenten of trainer terecht voor klachten en wensen.

LOGO deeln.EC 474x230pxlEquilibrium is lid van de ethische code van Phoenix opleidingen

  • 1. Klachten worden ingediend bij Arienne Stolk eigenaar van Equilibrium, zij laat zich in de eerste behandeling hiervan bijstaan door een oud deelnemer.
  • 2. De klacht wordt vertrouwelijk in behandeling genomen.
  • 3. Klachten dienen schriftelijk ingediend te worden en bijvoorkeur, zo mogelijk, binnen een redelijke termijn nadat het geschil ontstaan is.
  • 4. Klachten over situaties waarvan de looptijd (bijvoorbeeld van een opleiding of een coachtraject) al enige tijd verstreken is kunnen daardoor wellicht moeilijker achterhaald dan wel niet meer hersteld worden.
  • 5. .Wanneer Arienne Stolk en oud deelnemer geen bemiddelingspoging ondernemen, of wanneer een bemiddelingspoging niet tot succes heeft geleid, is het mogelijk de klacht in te dienen bij de Ethische Code van Phoenix opleidingen.
  • 6. Equilibrium is aangesloten bij de Ethische Code van Phoenix opleidingen. Hierin bevindt zich een klachtenprotocol. Een geschil kan desgewenst ook bij de Phoenix gemeld worden wanneer deze betrekking heeft op de ethische handelwijze van Equilibrium. Uitspraken van de Phoenix Ethische Code inzake een geschil tussen Equilibrium en een cursist, opdrachtgever of cliënt zijn bindend en zullen daarom door Equilibrium opgevolgd worden.
  • 7. Het hierboven gestelde laat onverlet de mogelijkheid van klagen bij de civiele rechter of eventuele andere bevoegde organen.